torsdag 27. februar 2014

OVERASKELSE FRA MIN KJÆRE.

Igår fikk jeg en kjempe stor overaskelse fra min kjære mann.
På ettermiddagen var vi litt ute å kikket i butikker og kosa oss.
Da vi kom hjem og vi skulle sette oss ned for å spise middag sier plutselig min kjære " oi "  ...
Så kikket han på stolen min en stund uten at jeg tenkte mere over det, jeg spurte etterhvert hva det var for noe siden han kom med ett sånt uttrykk og stirret slikt på stolen min.
Tilslutt så måtte jeg jo bare kikke jeg også..
Der lå det en avlang eske og jeg så jo at det var en sånn typisk smykke eske..
Da jeg åpnet den lå det dette nydelige armbåndet som jeg har ønsket meg lenge :)
Så gjett om jeg ble glad da :)

Armbåndet er fra smykkeserien HJERTER og jeg har ett halssmykke i samme serie :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar