søndag 23. februar 2014

PÅ TIDE MED ETT NYTT INNLEGG

Da er det på tide å komme med ett nytt innlegg :)
Den siste uken har jeg stort sett hvert på fjellturer til Breilia :)
Men har også vært på Bud og i nærmiljøet.
Turen på Bud var fantastisk, sammen med 2 venninner og ei som jeg ikke kjente.
Der gikk vi en sti som kalles Kyststien og er drøye 7 km om jeg ikke husker helt feil.
Bud ligger helt ytterst i Havgapet og enn så rett ut over Hustadvika som er kjent for å være værhardt.

Kroppen har faktisk fungert veldig godt de siste ukene, men idag har ryggen sagt stopp..
Så nå krysser jeg fingre for at dette går fort over.
For dere som ikke kjenner meg, så er jeg født med noe som heter Scoliose.
Det betyr at jeg er født med en skjev ryggrad, som etterhvert så ut som en slalombakke..
Jeg ble operert for dette som 11 åring.
Scoliose kan ofte medføre store ryggplager og smerter, dette er noe jeg har opplevde mye av de siste 5-6 årene..
Har fine perioder og det er i disse periodene jeg benytter sjansen til å komme meg ut i naturen.
Men men... Nok om dette...

Jeg har som sagt vært mye ute i naturen de siste ukene og ettermiddagene og kveldene har gått med til å strikke videre på Norges genseren..
Men plutselig kom den ene jenta mi og fortalte at hun ønsket seg OL lua, så nå holder jeg på med den, så da må strikkinga ligge noen dager.
Legger ved noen bilder fra turene og ett bilde av hvor langt jeg har kommet på Norges genseren :)
Ønsker dere alle en fin søndag :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar