mandag 10. februar 2014

LITT TUR NYTT :)

Da er det vel på tide å skrive litt igjen :)
Det har vært en veldig fin helg her på Nordmøre med masse fint vær, heldigvis lar snøen fremdeles vente på seg.
Lørdagen gikk jeg tur sammen med 2 venninner.
Vi gikk inn til Drabovatnet og Mehaugtjønna.
Det var en av de fineste turene jeg har gått hitill i år.
Her kommer det bilder, så kan dere bedømme selv :)







                                                                                                                                                                    Igår gikk turen til Breilia sammen med min mann. 
Trodde aldri jeg skulle komme meg opp, men jo da det gikk greit denne gangen også.
Jeg som bestandig har sagt at jeg ikke er noe fjellgjeit hehe.... 
Så her kommer noen bilder av den turen :)
Vi har det lekkert her på Nordmøre nå ja :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar