torsdag 6. februar 2014

EN LITEN OPPDATERING :)

 Ble ikke blogget noe igår, da jeg var uten nett...
Kjedelig det er å ikke ha tilgang på nett når man er vant å ha det gitt!!
Gårsdagen ble bl.a brukt til å gå Havstien sammen en av mine døtre.
Vi har fremdeles ett nydelig vær her i Kristiansund.
Krysser fingre og tær for at været må holde lenge.
Her er det faktsik sånn vårfølelse at rundt omkring er folk ute å vanner plener og prydplanter!!
Ganske så uvanlig til å være 6. Februar...
Dagen idag har jeg ikke gjordt noe spesielt.
Ble ikke tur ut engang bl.a fordi rygg og nakke ikke er min beste venn idag og fordi at det skulle komme noen å fikse nettet...
MEN... Nettet fikset seg selv her i ettermiddag :)
Her kommer bilder fra gårsdagens tur og så ett bilde av hvordan det går med Norgesgenseren :)
Vakkert på Havstien

Dette er også fra Havstien

Og her er meg på Havstien.

Og så langt er jeg kommet på Norges genseren.. Har da vokst litt siden forrige bilde :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar