torsdag 6. mars 2014

DA ER DET PÅ TIDE MED ETT NYTT INNLEGG :)

Hei og hopp alle sammen :)
Da er det på tide å blogge litt igjen.
Siden sist så har vi tilbringt en helg til svigermor. Det ble en helg med ett par turer.
Hun bor i landlige omgivelser så det ble jo tatt noen bilder der også.
Ellers så har jeg gått mye turer her hjemme også.
Er så glad for at formen min er såpass som den er om dagen, dette tror jeg har sammenheng med at vi ikke har hatt vinter enda.
Tempraturen her har stort sett ligget på mellom +8 og + 12 gr og når sola da er oppe stiger tempraturen selvfølgelig.
Så om det kommer snø nå, så blir den nok ikke liggende lenge siden solen varmen såpass.
Siden formen er såpass er jeg heldig og ha fått gått fine turer stort sett hver dag :)
Når det gjelder strikkingen, så begynner jeg å nærme meg slutten på Norgesgenseren.
Som dere ser så vokser det sakte men sikkert :P
Gruer meg til å montere den. Har bestemt meg for å prøve selv, så får vi se om jeg får det til :)
Så her kommer en del bilder... 1 av genseren og masse fra turene mine :)
Norgesgenseren nærmer seg slutten..
Foldfjorden

Foldfjorden

Foldfjorden

Her er vi på vei rundt Foldfjordvatnet

Tror nok dette er noen år gammelt

På vei på Breilia,, via Kjerringvatnet og Matlausfjellet

På vei opp til Matlausfjellet


Rundt Folkeparken her i Kristiansund

Mellomværftet i Kristiansunnd. 

Min kjære og jeg på toppen av Breilia på bursdagen hans <3

Postkassen på Breilia :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar