torsdag 20. mars 2014

DA ER DET PÅ TIDE Å BLOGGE LITT IGJEN :)




Hei igjen kjære dere.
Ja nå er det en god stund siden sist jeg blogget..
Og ja, dere gjettet rett... Jeg har vært på massevis av turer siden sist.
Har også fått strikket en del, men til min store skrekk så oppdaget jeg at jeg hadde for lite garn!!!
Takket være en side på Facebook var det ei snill dame som hadde garnet jeg manglet, så da blir genseren snart ferdig.
I mellomtiden har jeg prøvd meg på å strikke kjøkkenklut og det var fort gjordt :)
Akkurat nå er det en flettepute til sofaen som er på pinnene, skal gjøre ferdig den før jeg fortsetter på genseren... Har forresten bare litt på hetta igjen i tillegg til å montere på ermene...
Den siste tiden har jeg også styra litt på kjøkkenet med ting jeg ikke har gjordt før.
Har bl.a laget hjemmelagede knekkebrød og hjemmelaget frokostblandig og du verden så god den var.
Jeg liker egentlig ikke frokostblandinger, men siden vi nå har lagt om litt på kostholdet her, syns jeg det var greit å prøve noe annet enn bare knekkebrød...
Bilder av bakst og strikke prosjekter kommer etterhvert.
Tenkte å legge inn noen bilder fra turene jeg har hatt siden sist.
Turene har gått runden som går ned til Klubba, rundt Kringsjå, opp til Varden og hjem.
Så har det vel vært en tur eller 2 til Kvernberget og 1 tur på Breilia :)
Det morsomste nå er at nå begynner det å gi resultater, både på vekt og cm og det kan jeg like :)




Dette hjertet kommer fram hver gang det regner <3

Vakre Varden bader i sol :)

Gerd og jeg på vei ned fra Kvernberget

En turkompis jeg har møtt ett par ganger :)

Denne kjekke karen har fulgt meg ett par ganger på tur :)

Han er jo søt da :)
Første gangen jeg er på Breilia når det er snø!
Fint er det :)


Her er Freikollen i bakgrunn :)


Litt fargespill med det sommergrønne i forgrunnen og vinter dekte Freikollen i bakgrunn.

Litt grå dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar