lørdag 12. april 2014

JA NÅ ER DET LENGE SIDEN SIST DET KOM NOE FRA MEG HER....

Hei og god kveld dere.
Ja nå er det lenge siden sist jeg skrev noen ord her...
Ikke for at jeg ikke har hatt noe å skrive, men rett og slett for at dagene flyr fra meg..
Her på Nordvest landet har vi fremdeles ikke hatt noe vinter, og det betyr for min del at jeg kommer meg mye ut :)
Samtidig som jeg har fått strikket litt.
Bl. a er 2 puter ferdig, men har ikke fått tatt bilde av de enda..
Så det kommer nok snart tenker jeg..
Merker nå at våren  er i full anmarsj her. Hestehoven og krokusen er for lengst kommet opp.
Det begynner å ble grønt og fint ute i naturen også.
Legger ved noen bilder i dag også, og selvfølgelig er det fra noen av mine turer...


Var litt bløtt der vi gikk idag. Turen gikk rundt Havstien

En liten bekk som renner..

Her var vi på vei ned fra Bersøy Varden og så denne nydelig regnbuen :)

Påfuglen i Vanndamman viste fram fjærpryden sin idag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar