mandag 28. april 2014

PÅ TIDE Å BLOGGE LITT IGJEN :)

Ja nå er det lenge siden sist det kom ett blogginnlegg.
Så nå må jeg skrive litt fra den siste tiden...
Joda det stemmer det, jeg har gått turer.
Lørdagen ovegikk jeg meg selv med å gå på Freikollen.
Det er det høyeste fjellet vi har her i Kristiansund.
Det er 629 moh.
Var veldig stolt av meg selv når jeg bare brukte 1 time og 6 min opp..
For meg er det raskt da.
Takket være Kristin så gikk det radig opp.
Lett å gi litt ekstra når en har ei som er som ei fjellgjeit foran seg.
Men det gikk relativt greit da :)
Så her kommer det bilder fra den turen.
Utsikten er jo ikke noe å klage på da :)





Så er vi en gjeng fra jobben som har meldt oss på Dytt.no. Så nå skal det gåes her skal dere vite.
Min. 10 000 skritt pr dag skal gåes og jeg ser egentlig ikke på det som noe problem. Det væreste blir fra onsdagen av for da skal jeg inn å operere, så da blir det nok ett par dager hvor det blir litt mindre gåing,.
Men har nå gått opp en liten løype for å se hvor langt jeg må gå for å få til min 10 000 skritt.
Så tar jeg det med ro, så skal jeg nok få det til på ett vis

De siste dagene har vi hatt ett nydelig vær her på Nordvestlandet, så har nok tilbringt en del tid på verandaen.
Det er jo bare så deilig å kunne sitte der meg en kaffekopp i solen og litt strikking i fanget :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar