tirsdag 15. april 2014

DA NÆRMER DET SEG PÅSKE :D

Ja da nærmer påska seg med stormskritt.
Ser fram til mange dager sammen med store deler av familien.
Bare så synd at yngstejenta vår som bor i Trondheim ikke kommer hjem til påske pga jobb.
Men det er jo livets gang dette at barna etterhvert ikke kommer hjem til høytidene.
Nå skal det sies at jeg er veldig glad i å samle sammen vår lille familie når det er høytidsdager.
Liker å stelle og skjemme de bort når de kommer hjem :)
Igår pyntet jeg litt til påske, og det kommer mange minner fram når man ser ned i kassen med pynt og inner ting barna laget i barnehage og på skolen.
Den pynten står ALLTID på en plass som vises godt.
KOSELIG MED PYNTEN MINE 3 BARN LAGET FOR 10 - 15 ÅR SIDEN.
Igår var ei venninne og  jeg ute på en ganske så lang trim tur. Vi gikk over 7 km og med tanke på at min venninne nå har vært igjennom 8 cellegift kurer, så syns jeg det virkelig står respekt av henne.
Hun er utrolig den jenta :) Hun kan sannelig motivere både syke og friske med alle turene hun har gått mens hun har holdt på med kurer.
Da vi nærmet oss slutten på turen så fant vi ett stort hjerte :)
Så det måtte foreviges med bilde :)
Det er andre gangen vi fnner hjerter når vi har gått sammen, men dette var gedigent.
Det var jo så stort at det tok nesten hele gangveien vi gikk på..
DET STORE HJERTE VI FANT PÅ TUREN.

 
Når vi kom hjem fra turen var det vanlige gjøremål i hjemmet som stod for tur.
Så da ble det litt vasking og middagslaging og jr i huset fikk favorittmaten sin til middag så da var han fornøyd. Skulle nesten tro at han var  5 - 6  år når jeg skriver slik, men han blir faktisk 18 neste uke ;)
Men nå har det seg slik at han bor ikke hjemme pga skole, så da må jo litjgutten til mamsen få litt ekstra når han kommer hjem hehe.
Avsluttet dagen igår med å lage Kanelsnurrer som vi har å påska og det var noe som falt ismak til oss alle.
Så nå ligger de trygt forvart i fryseren..
Kanelsnurrer til påske :) Har dere lyst på oppskriften på disse så er det bare å spørre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar