lørdag 19. april 2014

PÅSKEAFTEN.

Da må jeg først få ønske dere en riktig god påske.

Nå har det sannelig blitt påskeaften.
Kvelden skal tilbringes sammen min bedre halvdel og jr før han skal på jobb.
Gjett hva jeg har gjordt  de siste dagene da :)
Joda jeg har gått lange turer og så har jeg også fått strikket en del.
Jeg og min bedre halvdel skulle onsdagen gå en ny vei ned fra Breilia.
Vi fikk høre at det var så mye finere å gå der, for da slapp vi unna gjørme.......
Vi gikk litt feil så vi endte opp med å gå her.....
På toppen av Breilia 342 m.o.h

Vandret i litt myr..

Om det ikke var gjørme, så var det iallefall bløtt!!!
Gikk over 1 km i bare myr!!!
Og ikke nok med det, men jeg klarte jo selvfølgelig å ramle også!!!
Gikk heldigvis bra. Er livredd for å skade meg nå, for det er ikke lenge til jeg skal inn å operere og da vil jeg at alt skal være bra til da selvfølgelig....

Skjærtorsdag tok vi turen inn til Fræna som hører til Romsdalen.
Der gikk vi på Skottenvatnet og Farstadstranda.
Dette er også en plass vi aldri har gått før.
Her i fylket har vi noe som heter StikkUT som starter 1. mai og det er forskjellige turmål hvor en registrerer seg.
Så nå "tyv titter" vi på noen av løypene.
Det var ikke direkte det ideelle turværet, men været hindret ikke.

På toppen av Skottenvatnet


StikkUt postkassa på Nordneset som ligger ytterst på Farstadstranda.






Igår langfredag, hadde vi ett nydelig vårvær her i Kristiansund.
Så da tok vi turen rundt byen og Kringsjå.





Idag på påskeaften tok vi turen til Aspøya som ligger ca 40 min med bil fra der vi bor.
Da tok vi turen på Vettafjellet som er 372 m.o.h
Det var en fin tur med traktor vei over halve veien og sti resten.
Når vi begynte på stien så kom gjørma også, men det gikk greit.
Du verden så morsomt det er å gå nye veier :)

På toppen av Vettafjellet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar